środa, 10 sierpnia 2016

Zatęskniłam

Tak, zatęskniło mi się za tym opowiadaniem straszliwie i postanowiłam, że chyba najnowsza pora tutaj wrócić. Nie wiem, ile osób jeszcze czeka na kontynuację, a ile zupełnie straciło do mnie cierpliwość... W każdym razie, dla tych, którzy nadziei nie stracili - wracam! Najpierw jednak chcę dokonać drobnych poprawek w poprzednich rozdziałach, aby akcja tak bardzo mi się nie rozjeżdżała i zachowała spójność. Poza tym muszę nieco naprostować charaktery niektórych postaci, bo o ile ignorancja i lekkomyślność Kuby była do zaakceptowania, to jednak głupota i naiwność Iwony zaczęła mnie razić w oczy. Dlatego też chowam całość i po poprawieniu, na blogu będą pojawiać się kolejne części. Póki co drobnej korekcie poddałam prolog i dwa pierwsze rozdziały. Na ten moment nie są to ogromne zmiany - wzbogaciłam nieco opisy, a całość starałam się ogarnąć pod względem stylistycznym. Jeżeli ktoś chce sobie odświeżyć pamięć - zapraszam, jeżeli woli poczekać - jak najbardziej rozumiem. Myślę, że wyrobię się tak, aby od września rozpocząć tam, gdzie przerwałam. 
Na ten moment to chyba wszystko, co miałam do przekazania. Trzymajcie się! 
Do zobaczenia niebawem!

6 komentarzy:

  1. No to życzę powodzenia w pisaniu. Strasznie stęskniłam się za Tobą i Twoimi opowiadaniami, także czekam z niecierpliwością.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Ja też się stęskniłam i za pisaniem, i za tym opowiadaniem, a przede wszystkim za Wami i Waszymi historiami! Muszę wszystko nadrobić, więc niebawem możesz się mnie spodziewać u siebie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. W takim razie czekam na kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Jak tylko uporam się z poprawkami poprzednich rozdziałów, zaraz wrzucę nowość :)

      Usuń

Obserwatorzy